לוכד חלומות זאת אחת מהאמונות הטפלות הוותיקות והייחודיות ביותר בעולם, לוכד החלומות נכנס לראשונה בסיפורים על האינדיאניים שהאמינו כי לוכד חלומות אינדיאני יכול לשמור עליהם מפני חלומות רעים ולגרום לכך שהם לא יסבלו מסיוטים או כל חלום בעל סממנים שליליים. לעיתים כאשר תפנו אל מפרש חלומות או כל איש מקצוע בתחום החלומות הוא יכול לבקש מכם להתקין לוכד חלומות מעל המיטה.

מצד אחד למטרה פסיכולוגית להשפיע על תת המודע שלכם ומצד שני לנסות ולגרום לכם לזכור את החלומות באמצעות השימוש של לוכד החלומות.

ממה בנויים לוכדי החלומות?

הצורה של לוכדי חלומות זהה לרוב הדברים הקשורים למסורת האינדיאנית, כאשר בודקים לוכד חלומות משמעות מגלים כי הוא מגיע מהמסורת האינדיאנית – ומכאן תוכלו למצוא את הנוצות והחישוק הנמצא במרכזו של הלוכד חלומות. החישוק במסורת האינדיאנית הוא דבר חשוב מאוד, עבורם החישוק מסמל אחדות וחיבור ולכן הוא דומיננטי מאוד בחייהם ותוכלו למצוא את החישוק בכל לוכד חלומות קלאסי.

הרשת של לוכדי חלומות נועדה על מנת לתפוס את החלומות הרעים ולגרום לכך שהם יישארו שם עד שהשמש תעלה ותמיס אותם. כך בעצם ניתן להתגבר על חלומות רעים או סיוטים שעשויים לחזור מעת לעת. יש כאלה שמציינים כי העבודה של לוכדי חלומות היא בעיקר פסיכולוגית, אך עם עובדות ומסורת אי אפשר להתווכח אף פעם.

נצפה ע"י 5,669 גולשים