פירוש חלומות הוא עניין מאוד מסובך, אם חלמתם חלום כלשהו ואתם לא יודעים את הפתרון שלו רצוי שתפנו למישהו שמבין בפתרון חלומות. הבעיה היא שכל מפענח חלומות יכול לתת פירושים שונים לאותו חלום. האם זה נכון? התשובה היא כן ולא. פירושי חלומות שבצורה שונה דומה מאוד לרופאים אשר יכולים לתת דיאגנוסטיק שונה לאותו חולה – בגלל זה קיים ברפואה המושג “חוות דעת שנייה”. בטוח שתמצאו עוד תחומים בהם המומחים יכולים לתת אינטרפרטציה שונה לאותו דבר. פירוש חלומות הוא תחום שכל מי שמבין עניין יכול למצוא הסברים משלו.

אז מהו ההבדל בין חלום רגיל לחלום מורכב ואיך פותרים חלומות? ישנם לא מעט מומחים בתחום פסיכולוגיה החוקרים את נושא החלומות ומביאים לנו מידע יפה לצורך הבנת הנושא. אין ספק שאם מדברים על מומחים, טיפול פסיכולוגי אונליין יביא תועלת רבה בנושא זה.

איך נדע שהחלום שלנו היה דומיננטי?

איך נדע שהחלום שלנו היה דומיננטי? אם חלמנו על העבודה שלנו, סביר להניח שהחלום היה משעמם ורגוע, חלום של הגוף הפיזי. אם חלמתי שראיתי ישות כלשהי, ועברתי תהליך מסוים, הרי שהחלום יהיה סוער יותר, בעל משמעות גדולה יותר, בעל צבעים חזקים יותר.
מומחים לחלומות הם אסטרולוגים מומלצים והם מתעסקים גם בתחום אסטרולוגיה או הורוסקופ והם מספרים כי יש מספר סוגים של חלומות: חלומות פסיכולוגים, חלומות פורקן וחלומות רלוונטיים…

חלומות פסיכולוגיים

חלומות פסיכולוגיים הם חלומות הכוללים הבנה של משהו בחיים. החלומות מסוג פורקן באים לפרוק מתחים מהיום יום.
הסוג השלישי, החלומות הרלוונטיים מדבר על הקשר של הגוף הפיזי והרגשותיו לזמן השינה. לדוגמא, אם קר לכם – תחלמו שאתם בקוטב.
סוג נוסף של חלומות, הסוג הרוחני, מספר לרוב מה קורה בחיים שלנו באופן כללי.

עוד סוג של חלום הוא החלום הנבואי.
בנושא פתרון חלומות, כאשר באים לפתרון חלום צריך לבדוק קודם שהוא אינו חלום פסיכולוגי. זאת אומרת שאם מישהי חולמת לדוגמא שתקף אותה כלב, אם הדבר אכן בקרה במציאות היא כנראה חולמת על דבר זה. אם היא מספרת שאין לה עניין וקשר לכלבים הרי שמדובר בנושא על משמעות שונה כמו לדוגמא שבעלה בגד בה. אז אפשר להיכנס לעומק הנושא ולהבין מה משמעותו של דמות הכלב כי יכלה הרי לחלום שהוא נועץ סכין בגבה.

נצפה ע"י 4,719 גולשים